O co pytają Klienci? Znajdź odpowiedź na swoje pytania!

O co pytają Klienci? Znajdź odpowiedź na swoje pytania!

Panuje opinia, że na świecie nie ma niewłaściwych pytań. Zgadzamy się z tym. To stwierdzenie zyskuje szczególną wagę w biznesie.

Firmy zajmujące się handlem oraz usługami powinny bowiem wykazywać odpowiednią pokorę względem pozornej niewiedzy Klienta. To samo dotyczy pytań, które wynikają z braku merytoryki. Przymiotnika ,,pozorna” używamy celowo. Posłużyliśmy się tym określeniem, ponieważ to właśnie biznes najczęściej odpowiada za brak doinformowania Klienta.

Pomiń wstęp i przejdź do pytań

Skąd ta pokora?

Pokora

Przez ponad 2 dekady działalności słyszeliśmy i widzieliśmy prawie wszystko, co może wydarzyć się w branży okuć meblowych. Za to ani razu nie widzieliśmy jednego – człowieka wiedzącego wszystko. Coś takiego nie zdarza się ani po stronie Klienta, ani po stronie firmy, która realizuje usługę lub prowadzi sprzedaż.

Innymi słowy – jedyne alfy i omegi stoją na naszym parkingu i dość często się psują. Analizując bazę zapytań, niejednokrotnie dochodzimy do finalnego wniosku, że nawet najbardziej trywialnie brzmiące pytania mają swoje logiczne uargumentowanie. Ta kwestia nie dotyczy jedynie naszej działalności, a raczej ogółu podmiotów świadczących usługi.

Wszelkiego rodzaju ,,kwiatki” wychodzą dopiero po zatrzymaniu się na danym wątku i zwykłej analizie.

Okazuje się wtedy, że:

  • opis nie jest dość jasny,
  • procedura bywa zbyt zawiła,
  • nie sposób znaleźć zapisu w regulaminie,
  • instrukcja jest zbyt skrótowa,
  • produkt został niepoprawnie skonstruowany…

Istnieje oczywiście znacznie prostszy sposób na udowodnienie, że warto poszukać przysłowiowej ,,belki” w oku. Mówi o tym zwykła matematyka.

Gdzie leży wina w tym, że 90% Klientów nie rozumie danej kwestii? Czy współczynnik ,,niedomyślnych” osób może być aż tak wysoki? Skoro konkretne pytanie znajduje się w bazie najczęściej zadawanych, to być może odpowiedź wcale nie jest tak oczywista? Być może warto nabrać pokory?

Potraktujmy powyższe przemyślenie jako odpowiedź na pytanie zawarte w nagłówku. Przechodzimy do pytań!

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę kupić produkt u Was na miejscu?

Od kilku lat nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Cały proces dokonywania zakupu, wraz z finalizacją transakcji, odbywa się wyłącznie on-line, na stronie internetowej www.gryc24.pl

Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość dokonania odbioru osobistego, po uprzedniej zapłacie za produkt na naszej stronie internetowej.

Czy macie sklep stacjonarny?

Obecnie nie prowadzimy sklepu stacjonarnego i nie ma możliwości dokonania płatności w naszej fizycznej siedzibie.

Czy towar ,,x” jest dostępny?

Informacja o dostępności towaru widnieje po prawej stronie oferty, bezpośrednio pod przyciskiem ,,do koszyka”.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Najczęściej anulacja zamówienia jest związana z opóźnieniem w zapłacie lub zaksięgowaniu jej na naszym rachunku. W innych przypadkach do anulacji dochodzi, gdy jedno z kilku zamówień nie zostaje opłacone.

Czy mogę zapłacić gotówką w Waszej siedzibie?

Nie obsługujemy płatności w siedzibie. Jedyną drogą płatności w naszym sklepie jest dokonanie jej elektronicznie lub poprzez przelew tradycyjny.

Skąd mam wiedzieć, kiedy mogę odebrać towar?

O przygotowaniu oraz gotowości zamówienia do odbioru informujemy w oddzielnym mailu. Nie zalecamy udawania się po odebranie towaru przed otrzymaniem wiadomości mailowej potwierdzającej możliwość dokonania odbioru. Powyższa metoda nie powoduje przyspieszenia realizacji.

Gdzie jest moja przesyłka?

Informacja o statusie przesyłki widnieje na stronie internetowej firmy dostawczej obsługującej zamówienie. Po wprowadzeniu numeru przesyłki do systemu zobaczysz ostatni punkt, w którym znalazł się towar.

Czy jeśli złożę zamówienie teraz, to będę mógł odebrać towar jeszcze dziś?

Możliwość odbioru/dostarczenia zamówienia jest uzależniona od wielu czynników, takich jak czas, sposób dostawy oraz odległość. Bez względu na pozostałe czynniki, aby zamówienie miało szanse na realizację tego samego dnia, nie powinno być złożone później niż o godzinie 11:00.

Składając zamówienie, zapomniałem wpisać numeru NIP. Co teraz?

Niewpisany numer NIP w trakcie dokonywania zamówienia skutkuje brakiem możliwości wystawienia faktury. Nie istnieje możliwość odwrócenia tego stanu rzeczy.

Transport całego produktu jest drogi… nie możecie mi tego przyciąć?

Nie oferujemy możliwości przycinania ani innego dostosowania wymiarów lub wyglądu produktu do indywidualnych preferencji bądź potrzeb.

Czy jako spółka komandytowa mam prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny?

W zgodzie z §9, pkt.4 naszego regulaminu nie umożliwiamy odstąpienia od umowy spółkom komendytowym bez podania przyczyny. Pełna treść zapisu: Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności dla jednostek budżetowych?

Tak, lecz jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odmowy. Jednostka budżetowa jest jedynym podmiotem, od którego nie wymagamy udowadniania ciągłości ani historii zakupowej.

Jaki jest okres gwarancji?

Okres obowiązywania gwarancji jest uzależniony od produktu i sprawdzisz go po prawej stronie oferty, bezpośrednio pod przyciskiem ,,do koszyka”.

Gdzie znajdę instrukcję?

Jeśli instrukcja produktu jest dostępna w formie elektronicznej, znajdziesz ją pod opisem produktu, w sekcji zatytułowanej ,,Materiały do pobrania”.

Możecie mi udowodnić, że towar nie został uszkodzony z Waszej winy w trakcie pakowania?

W wyjątkowych przypadkach uzyskujemy dostęp do kamer, które rejestrują proces pakowania produktu, jednak nie udostępniamy ich poza naszą organizacją.

Co mi daje Strefa B2B?

Strefa B2B to przestrzeń dla Twojego biznesu. Znajdziesz w niej korzystne rabaty, które opierają się na analizach rynkowych. Poprzez baczną obserwację cen i sytuacji gospodarczej oraz dzięki działaniom naszych specjalistów jesteśmy w stanie reagować na potrzeby producentów. W ten sposób prezentujemy realne benefity, wpływając bezpośrednio na pozycję rynkową naszych Partnerów Biznesowych.

Jaki jest Wasz adres?

ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, Lokalizacja: City Point Targówek

Macie jakieś zniżki?

Informacje o zniżkach oraz promocjach znajdują się w kartach produktowych i są widoczne w zakładce ,,Promocje”, umiejscowionej na pasku kategorii na stronie głównej. Celem przejścia do promocji kliknij tutaj.

Gdzie jest regulamin sklepu?

Regulamin sklepu znajdziesz tutaj.

Czy posiadacie jakieś katalogi produktowe dla Klientów Biznesowych?

Katalogi produktowe udostępniamy tutaj.

To przestrzeń dla Twojego biznesu. Znajdziesz w niej korzystne rabaty, które opierają się na analizach rynkowych.

Poprzez baczną obserwację cen i sytuacji gospodarczej oraz dzięki działaniom naszych specjalistów jesteśmy w stanie reagować na potrzeby producentów. 

W ten sposób prezentujemy realne benefity, wpływając bezpośrednio na pozycję rynkową naszych Partnerów Biznesowych.